Kimse pahalıdan satmasın kendini, biz bilirizherkezin indirimli günlerini. Gidene üzülme başkasına g...idiyordur,gelene sevinme başkasından geliyordur... Biz üç kişiyiz; BEN, KEYFİMVE KAHYASI... Beni tanıyan bilir, bilen anlar, anlayan susar,anlamayan uzar. Ayık ol, panik yapma, rahat ol bak dalgana, üç günlükdünya n......e sana kalır ne de bana, giden dönüyorsa bırakdönsün NE KAYBETTİĞİNİ BİRDAHA GÖRSÜN!..

21 Ocak 2009 Çarşamba

KRAL VE VEZİR

Günün birinde Vezir'i Kral'a ben daha büyüğüm demiş .
Kral haklı olarak kaldıramamış bu lafı ve sormuş:
Nasıl büyüksün?
Vezir de: Vergileri ben topluyorum halka ben bakıyorum vs...
diye cevap vermiş.

Kralda halkına sormaya başlamış. Önce bir çobana sormuş:
Fare mi büyüktür, deve mi?
Çoban cevap vermiş;
Tabii ki deve büyüktür.
Kral bir kez daha sormuş :
Köpek mi daha büyüktür, fil mi?
Çoban: Fil
Kral: Son bir soru daha sormuş.
Kral mı daha büyüktür, Vezir mi?
Çoban cevap vermiş :
Vallahi o hayvanları tanımıyorum!!!

Hiç yorum yok: