Kimse pahalıdan satmasın kendini, biz bilirizherkezin indirimli günlerini. Gidene üzülme başkasına g...idiyordur,gelene sevinme başkasından geliyordur... Biz üç kişiyiz; BEN, KEYFİMVE KAHYASI... Beni tanıyan bilir, bilen anlar, anlayan susar,anlamayan uzar. Ayık ol, panik yapma, rahat ol bak dalgana, üç günlükdünya n......e sana kalır ne de bana, giden dönüyorsa bırakdönsün NE KAYBETTİĞİNİ BİRDAHA GÖRSÜN!..

1 Ocak 2009 Perşembe

MUTLU YILLAR

Belki bu yıl çok şeye kızdın...delirdin...kırdın...
Belki kendinden ödün verdin...savaştın...tek kaldın...
Belki aşık oldun...belki sevildin...belki onu yalnız bıraktın..
Belki istenilmedin...kim bilir ...belki terk edildin...
Belki çok para kaybettin...belki işinden oldun...
Belki "ne yapıyorum ben yaa" cümlesini ard arda kurdun...
Her ne yaptıysan yaptın...bitti...
Bu çok güzel bir yıl olsun tamam mı? ...
Buna sen de gayret et!....
Gülmekten yanakların çatlasın..
Paranı koyacak cüzdan bulama...
Bankalar "yatırım" hesabın için telefonlarda kalsın...
Sağlık bedeninden aksın...
Aşk kalbini patlatsın...
Başarıların dillerde dolaşsın.....
Yastığa koyduğun kafanda "huzura" daha fazla yer kalsın....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

cool blog

Adsız dedi ki...

A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog

Adsız dedi ki...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
Other Net