Kimse pahalıdan satmasın kendini, biz bilirizherkezin indirimli günlerini. Gidene üzülme başkasına g...idiyordur,gelene sevinme başkasından geliyordur... Biz üç kişiyiz; BEN, KEYFİMVE KAHYASI... Beni tanıyan bilir, bilen anlar, anlayan susar,anlamayan uzar. Ayık ol, panik yapma, rahat ol bak dalgana, üç günlükdünya n......e sana kalır ne de bana, giden dönüyorsa bırakdönsün NE KAYBETTİĞİNİ BİRDAHA GÖRSÜN!..

5 Ocak 2009 Pazartesi

Erkeklerin kadınlara söyledikleri yalanlar:
Seninle dost kalabiliriz.
Karım beni anlamıyor.
Karımdan boşanacağım.
Senin gibi birini tanımadım.
Bunu ilk sana söyledim.
Seni asla aldatmam.
Benden önce hayatına kimin girdiği önemli değil.
Neye mal olacağı önemli değil. -
Birden fazla kadınla asla beraber olmam.
Hayatım şimdi bir anlam kazandı.
Senden önce yaşamamışım.
Kadınların erkeklere söyledikleri yalanlar:
Bir şeyler hissettiğim ilk erkeksin.
Senin paran umurumda bile değil.
Benim derdim evlenmek değil ama ….
Karşıma senin gibi biri çıkmadı yoksa beni kimler istedi….
Saçım kendiliğinden sarıdır.
Senin annen benim annemdir.
Böyle olacağını hayal bile edemezdim. "
"KADINLAR İÇİN YALAN SON KURTULUŞ ÇARESİ
ERKEK İÇİN İLK YARDIM MALZEMESİDİR."

2 yorum:

Adsız dedi ki...

A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog

Adsız dedi ki...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
fishing net