Kimse pahalıdan satmasın kendini, biz bilirizherkezin indirimli günlerini. Gidene üzülme başkasına g...idiyordur,gelene sevinme başkasından geliyordur... Biz üç kişiyiz; BEN, KEYFİMVE KAHYASI... Beni tanıyan bilir, bilen anlar, anlayan susar,anlamayan uzar. Ayık ol, panik yapma, rahat ol bak dalgana, üç günlükdünya n......e sana kalır ne de bana, giden dönüyorsa bırakdönsün NE KAYBETTİĞİNİ BİRDAHA GÖRSÜN!..

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Görünüşüme Aldanma !

Gördüğüne aldanma, o ben değilim. Ardımda duran koca bir hayatla yoğruldum. Kaç sevdanın izi durur avuçlarımda, ben aşkla kendime savruldum.Bilmeyene uzaktan hoş gelir davulun sesi, kanma; gülüşüme acılar sakladım. Kaç savaş meydanında cenk ettim, yine de devrilmedim; ayaktayım.Gözlerim, yüzümden yaşlıdır. Bakmasını bilenler görecektir. Duvarlarımı geçebilirsen eğer; emin ol, sunacağım cennettir.
Görünüşüme aldanma, çapkın dururum. Her gece o maskeyi çıkarır,yastığıma sarılıp yalnız uyurum.Dilimden geçenler, gönlümdekidir. Yalana, dolana saplanamam. Bazen kahkaham sahtedir, onunla bile gözyaşımı saklayamam.Parmak izim gibidir sesim, nereye gitsem bulunurum. Bir şarkı takılıdır dilimde, onu söylerken her şeyi unuturum.Notalar tanır beni, türküler bilir. Kederimi de, sevincimi de ezgilere saklarım. Dikkatle dinlersen duyacaksın, ben hayatı müzik
gibi yaşarım.Sevda dediğin nedir? Biraz tebessüm, biraz acı!
Geçmişse ömrün baharı; bir hüzün kalır yüzde, bir de kalpte o derin
sancı!Küçük şeyleri severim, büyükler nasılsa ölür. Kim baki kalır
bu dünyada? Şöyle bir bak etrafına, gün gelir, taş bile çürür.
Ben yüreğim kadarım, ötesini bilemem. Haşmetli duruşuma kanma, karıncayı bile incitemem. Vur diye beklemem ama gafil avlanmışsam, intikam peşinede gidemem.Yaşadıklarımdan dersler aldım, tüm hazinem budur benim. Biriktirdiğim sevdalarım, dostluklarım var cebimde; giderken ancak onları götürebilirim.
Görünüşüme aldanma, o ben değilim iki gözüm!
Ben yüreğiyle yaşayan biriyim.
Aşk uğruna bin parçaya bölünürüm; yetmezse, yolunda ölürüm!

Hiç yorum yok: