Kimse pahalıdan satmasın kendini, biz bilirizherkezin indirimli günlerini. Gidene üzülme başkasına g...idiyordur,gelene sevinme başkasından geliyordur... Biz üç kişiyiz; BEN, KEYFİMVE KAHYASI... Beni tanıyan bilir, bilen anlar, anlayan susar,anlamayan uzar. Ayık ol, panik yapma, rahat ol bak dalgana, üç günlükdünya n......e sana kalır ne de bana, giden dönüyorsa bırakdönsün NE KAYBETTİĞİNİ BİRDAHA GÖRSÜN!..

17 Kasım 2009 Salı

yarımı alıp da kalamazdım sende..
bunu sende iyi biliyorsun..
ve her gece bir avuntuyla sevişiyorum..
bir keşke daha ilişiyo rüyalarıma..
intiharlarım sıkış pıkış satır aralarımda..
sende görebiliyo musun?
...
düştüğüm kaldırımlarda yürüyebiliyo musun?
...
henüz saydamlaştıramadığım gözyaşlarım var..
gitseydin benden herşey tam olacaktı..
tam kelimesini nasıl kullandığımın farkında mısın?
ben farkına varman için açıyorum..
"tam bi boşluk gibi"
işte bu kadar güçlüyüm..
...
aslında bu gece bazı şeyleri tersden söylemeyi istiyorum..
beni bi tek sen umursuyosun..
ya da -di li geçmiş bi zamandın..
...
hayır hayır!!
benim için değil..
sen öyle istedin.
....
benim isteklerim mi?
...
bi önemi yok artık..
gitmeni bekliyorum artık..
seni görüp her gün kavga etmekten yoruldum artık..
...
seninle mi geldim sanki bu eve..
bi türlü gitmiyosun..
...
ne olur bana beni sevdiğini söyleme..
inanır minanarım başıma gelme ama ben son olduğunu bilmiyim..
...
tamam dokunmuyacam cam parçalarına..
...
kırmıyıcam da aynaları..
...
uyumamı mı istiyosun?
...
ama sen?
...
bilirsin beklerim çok kez uyumanı..
sonra ben uyurum..
en azından sen beni kandır..
uyumuş numarası yap..
...
izlerini de silme olur mu?
zaten herşey bulanık..
daha fazla bulama etrafa..
bak sen de dağıldın görüyo musun?
...
bunu sadece ben mi görüyorum?
...
kendi parçalarını görmüyo musun?
...
kapının ardında gözlerin..
perdenin arkasında saçların dalgalanıyo..
koltuğun kenarında ellerin kalmış..
yastığımda dudakların..
...
ne!!
onlar benim mi?
...
kendi parçlarımı göremeyecek kadar kör mü oldum..
paramparça olmuşsun işte..
...
peki onlarda benim olsun..
gidersen -ki gideceksin- onları götürme o zaman olur mu?
...
tamam çocuk gibi bişeyler istemiyicem senden..
...
ama sen yine de toplama onları olur mu?
...
bişey sorabilir miyim?
gitmesen olmaz mı?
...
yeniden başlasa hani..
kapıdan içeri girip merhaba desen..
gözlerimi kapasam sana..
sonra açtığımda yine senolsan..
sen olsam..
hani gitmesen diyorum..
...
ben bi yüzümü yıkıyım..
sonra git o zaman..
çok şey istemiyorum..
fazla kalmam..
...
en son nasıl gördüysen o şekilde hatırla beni..
...
sen gittikten sonra ne mi yapıcam?
biraz amfetamin alıcam önce..
sonra uyku ilaçlarımı alıcam..
...
uyuyucam evet neden ki?
sen gidersen uyumam lazım..
gözlerimi Tanrı'ma kapatmam gerek..
...
uyku sorunu çekmiyodum uzun zamandır hayır..
uyuyamadığım için öyle bi sorun kalmadı ki..
...
bak saatlerdir gitmek için uğraşıyosun..
...
geç oldu biliyorum..
dedim ya işte sana seninle beraber çabuk geçiyo be zaman..
...
şimdi nasıl olacak?
...
yani gidersen..
...
tamam daha fazla çırpınmıyorum..
boğulduğumun farkındayım..
cümlelerim eksiliyo..
...
sen şimdi git ben arkanda kalan kelimelerimi sökiyim dişlerimin arasından..
sessizlik olmasın..
sensizlik kadar kötü olur sonra bu olay..
çığrından çıkar..
................
gitmişsin..
biliyodum gözlerimi kapatmamam gerekirdi..
uyanmadım hala..
gidişinin bilmem kaçıncı gününündeyim..
yeni yaşıma girdim..
en dip yaşımdayım
........

Hiç yorum yok: