Kimse pahalıdan satmasın kendini, biz bilirizherkezin indirimli günlerini. Gidene üzülme başkasına g...idiyordur,gelene sevinme başkasından geliyordur... Biz üç kişiyiz; BEN, KEYFİMVE KAHYASI... Beni tanıyan bilir, bilen anlar, anlayan susar,anlamayan uzar. Ayık ol, panik yapma, rahat ol bak dalgana, üç günlükdünya n......e sana kalır ne de bana, giden dönüyorsa bırakdönsün NE KAYBETTİĞİNİ BİRDAHA GÖRSÜN!..

17 Kasım 2009 Salı

Mecnun ile Mütedeyyinin aşkı..!!‏

> Zamanın birinde alim zatlardan biri bir nehir kenarında namaza durmuş..
> Mecnun tam o sırada sözde alim zatın önünden geçmiş..
> Adam öfkeyle namazını bozarak:
> --'Bre melun görmez misin ki namaza duruyorum, ne diye önümden geçersin?'
> der.
> Mecnun'un cevabıysa ilginçtir:
> --'BEN LEYLANIN AŞKIYLA SENIN NAMAZ KILDIĞINI GÖRMEZKEN,
> SEN MEVLANIN AŞKIYLA BENI NASIL GÖRDÜN...?
> > Sahte dindarlara ve aşkı böyle yaşayamayanlara ithaf edilir...

Hiç yorum yok: